Posted 21 июня, 20168 yr comment_108947 Данные ключа где-то прописываются в файлах или системе? Где можно посмотреть? В Пункте Лицензионный ключ он не отображается (
21 июня, 20168 yr comment_108948 14 минут назад, sovushik сказал: Данные ключа где-то прописываются в файлах или системе? Где можно посмотреть? В Пункте Лицензионный ключ он не отображается ( Если у Вас лицензия, то ключ написан у вас в панели клиента - Purchases&Downloads на оф сайте IPS Edited 21 июня, 20168 yr by Redneck
21 июня, 20168 yr Author comment_108949 я клиент, но ключ там не отображается) ключ был куплен 10 июня, письмо удалил по ошибке наглухо!
21 июня, 20168 yr comment_108950 1 минуту назад, sovushik сказал: я клиент, но ключ там не отображается) ключ был куплен 10 июня, письмо удалил по ошибке наглухо! а это не он?
21 июня, 20168 yr comment_108952 5 минут назад, sovushik сказал: хм...у меня там пусто( отписал в ТП критичный тикет - жду тамже при нажатии на IPS Community Suite Edited 21 июня, 20168 yr by Redneck
21 июня, 20168 yr Author comment_108953 Пришел ответ уже)) " We've reviewed your request and unfortunately, it is going to require further investigation. I've escalated your ticket, and it will be addressed as quickly as possible. Because of the advanced nature of your request, please note that it may take longer than usual to fully address your concern. Please also note that advanced support is only available Monday through Friday. I apologize for this delay. Please ensure, to avoid further delay, that the access information provided on file is and remains valid throughout the duration of this request. Thank you for your cooperation and patience; we look forward to working towards a resolution for you. "
21 июня, 20168 yr comment_108954 1 минуту назад, sovushik сказал: Пришел ответ уже)) " We've reviewed your request and unfortunately, it is going to require further investigation. I've escalated your ticket, and it will be addressed as quickly as possible. Because of the advanced nature of your request, please note that it may take longer than usual to fully address your concern. Please also note that advanced support is only available Monday through Friday. I apologize for this delay. Please ensure, to avoid further delay, that the access information provided on file is and remains valid throughout the duration of this request. Thank you for your cooperation and patience; we look forward to working towards a resolution for you. " послали выше, ждите еще ответ
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.