Posted 26 января, 20231 yr comment_189798 I have added smtp settings in email settings and there is a green signal recieved but email is not being received. .What is the problem i am unable to understand.. Have i to do some settings in directadmin panel /mx record.. i have tried my own server as well as outlook email.But same problem arises. Any help is appreicated !!
26 января, 20231 yr comment_189800 Чаще всего с почтовыми ящиками от Майкрософт возникают проблемы недоставки почты из-за их очень сложной настройки анти-спам фильтра. Фактически, письма доходят на ящики outlook, hotmail и т.п. только с ящиков outlook, hotmail и т.п. Рекомендую вам проверить настройки своего почтового сервера, наличие IP почтового сервера в спам-базах. В качестве альтернативы вы можете использовать почтовый сервер mail.ru. Вот здесь описан процесс подключения:
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.