Jump to content

Unable to get solution ?


Recommended Posts

I have added smtp settings in email settings and there is a green signal recieved but email is not being received. .What is the problem i am unable to understand.. Have i to do some settings in directadmin panel /mx record..

 

i have  tried my own server as well as outlook email.But same problem arises.

 

Any help is appreicated !!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Чаще всего с почтовыми ящиками от Майкрософт возникают проблемы недоставки почты из-за их очень сложной настройки анти-спам фильтра. Фактически, письма доходят на ящики outlook, hotmail и т.п. только с ящиков outlook, hotmail и т.п. Рекомендую вам проверить настройки своего почтового сервера, наличие IP почтового сервера в спам-базах. В качестве альтернативы вы можете использовать почтовый сервер mail.ru. Вот здесь описан процесс подключения:

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически строена.   Отображать как обычную ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...