mainoob Posted January 26 Report Share Posted January 26 I have added smtp settings in email settings and there is a green signal recieved but email is not being received. .What is the problem i am unable to understand.. Have i to do some settings in directadmin panel /mx record.. i have tried my own server as well as outlook email.But same problem arises. Any help is appreicated !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zero108 Posted January 26 Report Share Posted January 26 Чаще всего с почтовыми ящиками от Майкрософт возникают проблемы недоставки почты из-за их очень сложной настройки анти-спам фильтра. Фактически, письма доходят на ящики outlook, hotmail и т.п. только с ящиков outlook, hotmail и т.п. Рекомендую вам проверить настройки своего почтового сервера, наличие IP почтового сервера в спам-базах. В качестве альтернативы вы можете использовать почтовый сервер mail.ru. Вот здесь описан процесс подключения: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.